dijous, 8 de maig de 2014

La meua ressenya... Quines ganes!

Aquestes dos setmanes últimes he estat preparant la ressenya. En un primer moment havíem de fer una ressenya escrita del llibre que havíem llegit aquesta avaluació. Concretament el llibre és “Maria Rosa” d’Àngel Guimerà.

Les parts que tenia la meua ressenya eren les següents: primer una presentació meua, en la que indicava qui sóc i on estudie. Després, presentava el llibre del qual anava a parlar indicant l’any de publicació i dades sobre aquest. Al cos de la meua ressenya indicava el tema tractat al llibre, la trama que es desenvolupava fent un xicotet resum però sense desvetllar el final amb l’objectiu de mantindre la intriga als possibles lectors.

Per últim, feia una recomanació al públic al qual està dirigit i transmetia la seua rellevància al present.

Per a preparar la meua ressenya en vídeo he necessitat “aprendrem” el que havia escrit, encara que alguna vegada necessitava llegir per què hem passava molt nerviós. Per a la gravació em va ajudar un familiar, ja que no tenia cap manera de fer-ho jo soles, aleshores em va gravar amb la càmera del mòbil i després vam passar-ho a l’ordinador per poder enviar-li a Toni. La meua sorpresa va arribar quan vaig vore que la gravació és trobava horitzontalment, vaig tardar una llarga estona en assabentar-me com podia canviar-ho perquè la meua presentació fóra tot un èxit.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys de classe a l'apunt.