divendres, 9 de maig de 2014

la meva ressenya

A l’escrit present hem de comentar com vam fer la nostra ressenya o videolit. Es tracta d’un treball en el qual podíem escollir la forma que mes ens agradava per a fer-ho. Jo vaig escollir fer una ressenya.
Toni ens va donar unes orientacions sobre per a la redacció de la ressenya de lectura en vídeo. El primer que devíem fer era presentar-nos dient el nostre nom i on estudiem. Després vaig presentar el llibre, que es tracta de Maria Rosa d’Àngel Guimerà publicat a l'editorial Edicions 62, especificant al gènere al qual pertany i la temàtica d’aquest llibre.
Al cos de la ressenya explique l’argument de l’obra sense contar el final, ja que una ressenya pretén que la gent llisca el llibre i si jo conte el final ningú bol llegir un llibre que lla sap com acaba.
Per últim, feia una recomanació a les persones que li agradaria llegir aquest llibre i donant els motius pels quals creia això.

Aquesta ressenya esta escrita a ordinador i li la vaig enviar a Toni per a què la revisara. Quan va corregir-la vaig fer la gravació. Em vaig ajudar d’un trípode per a mantenir la càmera sense moure i després d’haver-me aprés l’escrit vaig gravar la ressenya en vídeo. Tot i que, és cert, que tenia present la ressenya per què encara que era un text curt amb dades que jo sàpia em posava nerviós, ja que m’estava gravant per a què després la poguera ver el professor.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys de classe a l'apunt.