dilluns, 12 de maig de 2014

Llums, càmera, acció!

Tornem de Pasqües amb novetats i nous treballs per exposar. Un d’ells és el videolit.

Va ser un treball original, ja que mai havia fet un treball sobre un llibre en format de vídeo. He de reconèixer que no va ser un treball difícil, ja que nosaltres al ser joves i conèixer una mica més sobre les tecnologies estem acostumats a usar l’ordinador. L’únic problema que vaig tindre es amb l’àudio, ja que s’escoltava molt baix, però crec que es millor això a que no s’escolte res. La busca d’imatges no va ser massa complicada, ja que ja les tenia més o menys clares. La producció del videolit no va resultar un problema, ja que ja havia utilitzat abans el ‘’Windows Movie Maker’’, i agregar la musica no va ser molt senzill. Però, per  a mi, el pitjor va ser l’exposició d’ell davant els meus companys. Des de sempre he patit por a parlar en públic i exposar les meues idees i sóc una xica molt tímida, doncs vaig patir un poc quan els meus companys van veure’l. Però, quan van dir-me que el meu videolit va ser el quart més votat de la meua classe, vaig alegrar-me molt.

Canviant de tema, aquestes setmanes també hem treballat la cohesió. Com que la sintaxi de l’oració composta ja ha quedat clara, hem passat a la cohesió lèxica i gramatical i els seus mecanismes. No és un temari complicat, però, per a mi és molt més complicat que la sintaxi. Crec que cal treballar més per a comprendre aquest temari, i practicar més vegades per a obtindre un bon resultat a l’examen.

En conclusió, hem tingut una setmana completa, però alhora diferent a la resta. La setmana següent serà més dura, ja que dimecres tenim l’examen de sintaxi. Toca estudiar i preparar-se per a la pitjor part del trimestre.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys de classe a l'apunt.