diumenge, 11 de maig de 2014

Problemes amb el videolit

Fins l’ultima vegada que vaig comentar nomes has passat dues setmanes però pareix mes temps. Això deu ser perquè hem fet moltes coses: hem posat la data del examen, hem fer un videolit, hem vist el videolit...
El examen anava a ser el dilluns 12, demà, però el vam poder canviar al dimecres 13. Això va ser un colp de sort que em va venir molt be perquè demà tinc un altre i es prou complicat.

Amb el videolit el vaig passar molt mal. En un principi volia fer-ho en els vacances però no se m’acudia ninguna idea i les que tenia eren molt lletges. Al final, en el pont de després de vacances, el vaig fer. No tenia cap idea però el temps corria en la meua contra. Vaig començar a escriure el text, que se m’havia ocorregut la nit de abans. A l’hora de gravar-me em embolicava o no ficava el to adequat a la veu. Després de molts intents el vaig a aconseguir. Ja tenia el àudio, faltava la musica i les imatges. Triar la musica va ser fàcil, vaig ficar la de una telenovel·la que veia la meua iaia. Però les imatges son una altra historia, algunes les trobava enseguida però això no solia passar. Volia començar el vídeo amb gent parlant en un mercat o al carrer però al no trobar-ho em va tocar eixir a mi. Ma mare em va gravar, vam fer tres tomes en distintes posicions i després vaig retallar el vídeo.

Vaig tenir uns altres problemes com que el meu ordinador no podia utilitzar “Windows Movie Maker” i el de la meua germana que es exactament igual sí o que el ordinador en el que estava el treball, ja acabat, va agafar un virus i no es podia encendre o que em vaig equivocar a l’hora de enviar el treball i crec que ara el te Ximo Berna o que com sabia que alguna cosa iva a eixir malament portava el videolit en un pen però Toni no es va dar compte de que era un pen.

Però quitant aquests problemes ha sigut una gran experiència aunque no era la primera vegada que el feia. L’any passat en informàtica vam editar diverses coses imatges, àudios, vídeos...

El meu videolit no es va poder veure a classe com els dels demes per l’últim problema que he comentat anteriorment però el vérem demà. La veritat es que tinc un poc de vergonya, perquè els videolits dels meus companys estaven molt ben fets, sobretot el de Marc i crec que el meu no va a estar a l’altura. Però ja esta fet.


 Ara nomes queda estudiar per a l’examen del dimecres que serà molt mes complicat que fer un videolit. Sort per a tots.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys de classe a l'apunt.