diumenge, 11 de maig de 2014

Realització del videolit


Aquesta setmana, a la sala d'actes es van presentar tots els videolits que havíem realitzat a temps els alumnes del grup 21A. Abans de la projecció Toni ens va repartir un foli per tal que votàrem els videolits que més ens anaven agradant. Jo vaig tindre sort i el meu li va agradar a la majoria del grup, així que vaig acabar com el més votat.


El videolit el vaig realitzar de la manera següent, fent aquests passos:
Primer, vaig escriure el text com si fóra en Marçal (l'antagonista de l'obra) i vaig decidir contar-lo com si ho estiguera recordant tot abans de morir. Quan ja tenia tot el text vaig gravar-lo amb la meua veu. Per millorar l'àudio el vaig optimitzar i vaig tallar el que sobrava amb el programa Audacity. Per acabar amb el tema del so, vaig buscar dos cançons tristes i una de suspens en YouTube i les vaig descarregar. Amb tot el tema d'àudio solucionat vaig començar amb el tema de fotos i vídeo. Vaig buscar una imatge per a l'inici del videolit i la vaig retocar amb el GIMP. La resta d'imatges les vaig traure de Google i de la pel·lícula de Maria Rosa de 1946. Vaig introduir tot el contingut multimèdia en el Movie Maker i vaig anar tallant i seleccionant les parts de la pel·lícula que més quadraven al meu monóleg, i ho vaig muntar tot. Per finalitzar, vaig ficar els crèdits amb les dades corresponents.

Ara sols queda esperar fins a juny a la votació final, i a veure si a la resta d'espectadors votants els agrada tant com als companys de classe, encara que he estat veient els que han realitzat els alumnes de l'altre grup i també estan molt, molt bé.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys de classe a l'apunt.