dilluns, 12 de maig de 2014

Setmama de ressenyes i videolits


Després de les vacances de setmana santa i pascues, molts de nosaltres ja haviem treballat la preparació de les nostres ressenyes i videolits que Toni ens va manar a fer abans.

Per tant, per la meua part, em vaig centrar a fer la ressenya, on vaig parlar del llibre de Maria Rosa fent un resum destacant parts importants de l'obra sense desvetlar el final.

El procés de fer el resum va ser relativament fácil, però la part de grabar-se un mateix va ser més dificil del que hem vaig creure al principi.

Finalment, després de fer més de vint tomes amb la meva cámara del móvil, vaig aconsseguir fer la meua ressenya.

Aquestes setmanes les hem dedicat a preparar-nos cara l'examen que anirem a tindre aquest dimecres, a la vegada que aprofitàrem el saló d'actes per a reproduir els videolits dels meus companys i pòder elegir qual va la ser el millor videolit, però també vam vore les ressenyes després. En mi opinió, ha sigut una bona experiencia per ajudar-nos a llevar-nos la vergonya de parlar d'avant d'una cámara i facilitar les nostres habilitats lingüístiques per a pòder fer una bona exposició. 



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys de classe a l'apunt.