diumenge, 11 de maig de 2014

Setmana de Viodeolits

Esta setmana ens hem dedicat a veure els viodelits, booktrailers i ressenyes en la sala d'actes. La veritat és que m'ha agradat molt poder veure el treball dels meus companys, quelcom que ha eixit de cada persona. Hi han hagut alguns que m'han fet riure i altres, com el del comàñero Marc Ferrandis, em va encantar a nivell tècnic. Jo ho vaig fer amb el meu company Alfredo. Ens ho passem molt bé fent el vídeo perquè triem disfressar-nos per a donar-li un toc més personal al treball i fer-ho divertit al públic. Encara que em vaig emprenyar un poquet no poder acabar de veure-ho en el saló. Al final quedem segons i estem satisfets de fer un treball passant-ho bé i damunt que siga reconegut. 

Triem agafar una escena en què Maria Rosa parla amb el seu germà Quirze per a inventar una història de dos personatges i no fer l'última, ja que pensàvem que el comú seria fer la de la mort de Marçal. També hem seguit amb el tema de la cohesió, em resulta quelcom difícil... Sobretot tinc molts problemes per a distingir les subordinades, els tipus que són i de més.              A més, ara no tenim molt de temps perquè tenim tots els exàmens amuntonats, però esperem done temps a traure-ho tot i tindre bona mitja en l'avaluació final. 

Ací deix l'enllaç del nostre treball:  https://www.youtube.com/watch?v=pjZahpN2_RE&feature=youtu.be

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys de classe a l'apunt.