diumenge, 11 de maig de 2014

Setmana del videolit.

Aquesta ha sigut la semana de presentació del videolit i de la resenya i jo us vaig a contar com la varem preparar la meua companya Patricia i jo.

Teniem molt poc temps per a prepar el videolit perque no anavem a coincidir els dos a Valencia a les vacances i ens varem possar d'acord un dia per a fer-ho. La idea que teniem era agafar un capitol del llibre i per a que fora mes original representar-ho nosaltres en lloc de posar fotos, per fer alguna cosa diferent als altres.

Varem agafar roba vella  la mes pareguda a l'epoca per a que fora mes real, va quedar prou cómic. En cada foto anava una pose  que encaixava amb el dialeg del llibre.

Varem adaptar el dialeg a un valenciá mes cotidiá per a que no fora tan difícil a l'hora de llegar i col.locar els dialegs en les fotos. A les fotos li varem posar un efecte sepia per a que paregueren de l'epoca. Després de acabar de fer les fotos del videolit varem grabar una xicoteta resenya resumint el llibre, ens va costar un poc perque ens donava la risa a l'hora de posar-se serios a la cámara, varem desistir i ens tots els videos en reiem asi que finalment vaig cortar els videos de manera que la resenya quedara bé  i després varem col.locar unes tomes falses que jo crec que va quedar un treball prou divertit i original. Ara ja toca posar-se a amb el control del dimecres de sintaxis.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys de classe a l'apunt.