diumenge, 25 de maig de 2014

Última entrada de maig

Ja estem en l'última setmana de maig, i com que ve Juny vénen també els exàmens finals. En este cas l'examen de valencià el tenim el dia 9 de juny encara que en el meu cas el tindré de fer més tard perquè eixe dia no puc assistir-hi. La veritat és que estic un poc nerviosa amb aquestos exàmens perquè em jugue molt i la veritat és que tinc ganes de no tindre preocupacions a l'estiu, de passar a segon neta i l'any que ve graduar-me per a acabar batxiller i fer quelcom que de veritat m'agrade.

Però ara comptaré un poc el que hem fet aquesta setmana, molt pareguda a l'anterior. Hem estat donant la cohesió, però ens ha costat un poc arrancar perquè molts no havíem imprés els apunts i els exercicis que Toni havia manat imprimir i inclús va estar posant negatius dos dels tres dies a la gent (a mi me'n va posar un però com al següent dia ho vaig portar portar me'l llevà). L'últim que estem donant és la repetició i que la podíem canviar perquè en un text no fóra molt repetitiu.

I això és tot... segurament una vegada que acabem la teoria i fins que acabem el curs haurem de fer el wiki i en mirarem algun en classe.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys de classe a l'apunt.