diumenge, 11 de maig de 2014

Últimes entrades al blog.

Després d'aquest paró amb les vacances toca escriure un altra vegada al blog. Aquesta setmana hi ha que parlar sobre el treball proposat per Toni, teníem dos opcions, o un videolit o una resenya, en l'opció del videolit també es podía fer un booktrailer que consisteix  amb l'argument del llibre fer un trailer, eixa va ser l'opcio que vaig elegir jo. Al principi vaig tindre alguns problemes per a grabar ja que no tenía micrófon i vaig grabar amb el micrófon de l'ordinador pero finalent tot va eixir be i al saló d'actes s'escoltava perfectament. Primer, a l'hora de fer el booktrailer vaig decidir escriure com si fora un resum del llibre i després vaig agafar les parts més importants sense desvetllar el que passava, després vaig obrir el programa "Fotos Narradas 3" i vaig seguir el tutorial que hi va fer Toni, vaig elegir les imatges i després la música. Una volta fet el treball el vaig vore i el vaig putjar al meu conte de youtube, se'l vaig enviar a Toni i emb va donar l'aprovació.

Ja hem vist tots els videolits menys els de dos companys que van haver alguns problemes pero demá els acabarem de vores junt amb les resenyes, aquesta setmana hi ha estat entretinguda perque alguns videolits eren molt graciosos encara que quan aplegava l'hora de vore el videolit de cadascun tots teníem vergonya de sentir la nostra veu, ara ens queda un dia més per a acabar de passar-s'ho bé i riurens de si mateixos i després a estudiar per a els últims examens, amb sort no hi tindrem recuperacions i així el curs és fará més curt, sort companys.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys de classe a l'apunt.