diumenge, 11 de maig de 2014

Una nova experiència

Aquesta setmana tocava presentar el treball de literatura de Valencià, en el meu cas vaig optar per fer una Ressenya, havia de gravar-me en vídeo parlant sobre llibre de Maria Rosa, explicar un breu resum i donar raons perquè s'ha de llegir llibre.

En la meua opinió ha sigut una experiència totalment nova ja que gravar-me en vídeo em donava un poc de vergonya el fet de que altres em vegen parlant, però la vergonya va passar al començar a gravar-me i ha sigut una experiència agradable ja que m'ha resultat més fàcil fer així el treball.

El dilluns vam ana al saló d'actes per a veure els Videolit o Booktrailer dels companys , ens va ocupar tota l'hora veure, els Videolit i Els Booktrailer dels companys han estat molt ben fets crec que serà un decisió difícil triar els quatre per al concurs.

Aquesta setmana vam començar amb la cohesió lèxica i gramatical que  ja es l'ultim que ens queda.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys de classe a l'apunt.