dissabte, 10 de maig de 2014

Una setmana diferent

Després de tres setmanes de vacanses de pasqua ja toca tornar a la rutina i fer l'entrada al blog.
Aquestes setmanes les he dedicat a preparar-me treballs i exàmens,el treball que mes m´ha costat ha sigut el de valencià, en el qual calia fer un videolit o una ressenya sobre el llibre de lectura María Rosa de l´autor Àngel Guimerà, jo vaig triar fer un videolit.
Al principi estava un poc preocupada perquè com era una cosa nova que no havia fet mai estava perduda però seguint les indicacions de Toni tot va eixir tot perfecte.

 Per a mi ha sigut una de les setmanes que millor m'ho he passat veient els videolits dels meus companys de classe a la sala d´actes i triant els que mes ens agradaven.
Quan van ficar el meu videolit estava un poc nerviosa perquè em donava vergonya que escoltaren la meua veu.
Aquesta setmana  veurem els treballs dels companys que han fet ressenya.
 Ara toca centrar-se i anar estudiant l'examen de sintaxi de Dimecres dia 14 en el que tots anem un poc perduts, esperem que tot isca be...
Ens queda l'ultim esforç, ja estem en la recta final,molta sort a tots i a per totes!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys de classe a l'apunt.