diumenge, 11 de maig de 2014

Videolit i cohesió textual

Després de les vacances de Pasqua i dels ponts, hem de tornar al blog que té una de pols...
En aquestos dies ens hem dedicat a preparar l'examen de cohesió, algunes pràctiques i fulls que imprimir per tal de portar-los a classe, a més tots hem fet un treball que constava d'un videolit o una ressenya. Jo vaig triar un videolit perquè em pareixia més interessant i més fàcil fer-ne un video. He de dir que va ser una experiència diferent, perquè nosaltres estem acostumats a veure açò però mai ho havíem fet. El treball hauria de ser sobre el llibre que hem llegit a classe i del qual hem fet examen "Maria Rosa", d'Angel Guimerà.

El procés del videolit va ser una mica tediós a l'hora de buscar les imatges, una música que fóra correcta... Jo vaig haver d'agafar dues cançons i juntar-les de manera que s'escoltaren bé, preparar el text que anàvem a utilitzar per a gravar l'àudio, encara que molts varen posar subtítols.

L'últim dia el varem utilitzar per vore els videolits dels companys al saló d'actes, després, en un full posàrem els noms de qui ens havien agradat els videolits, els 4 primers més votats aniran a un concurs amb altres cursos. Alguns tenien un audio que no s'escoltava bé, altres no tenien audio, havia de tot tipus i molt bons treballs. Va ser divertit i la classe no va ser gens avorrida.

El próxim dimecres haurem de fer l'examen, esperem que Toni no ho pose molt dificil, aquest serà del tipus que ens donà per fer el simulacre.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys de classe a l'apunt.