dissabte, 14 de juny de 2014

Arriba l'estiu i l'adeu.

El curs s'acaba i arriba el moment de dir adeu a companys i professors, i de descansar molt a la platja amb els amics i la familia.
Es l'hora de fer balanç personal i acadèmic. El segon ja el teniu a l'enllaç següent, la meua memòria final del portfoli:
https://drive.google.com/file/d/0B8Uvj-JB8xFcQjFJbXdVZFhYZlU/edit?usp=sharing
I el balanç personal ve ara: D'aquest curs m'emporte molts company i poquets amics, però amb la certesa de que son de veritat. També m'emporte hores de classe amb moltes rises, i alguna que altra amb discussions, però sempre compta mes lo positiu, i em quede amb això.
Només em queda donar les gracies a les dos que m'han ajuda't sempre (sabeu qui sou) i demanar-les que l'any que be siga igual o millor que aquest.
Es tot per aquest curs, bon estiu companys.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys de classe a l'apunt.