diumenge, 1 de juny de 2014

Penúltima entrada al blog de valencià, curs 13/14



Per fí, falta rés per a acabar aquest curs i començar l'estiu, s'ha fet molt curt, pareix ahir cuant vaig publicar la meva primera entrada on deia que tocava acostumar-se a escriure al blog totes les setmanes pero no hi ha sigut tan complicat, respecte al curs en general tinc que dir que hi ha sigut molt intens a l'hora de l'estudi, examens, treballs...pero amb molt d'esforç es pot traure cap endavant, sols queda l'ultim esforç peró del curs en general parlaré més afons la setmana que bé. Ara parlaré de l'última entrada "normal" del curs.

Aquesta setmana hem fet activitats del dossier repartit per Toni fa unes setmanes, sobre la cohesió, vam tindre que unir varies idees utilitzan conectors, i també varem tindre que destacar mots i expresions en un text, com vaig dir la setmana passada tot el que estem fent ara ens ajudará a fer un gran examen final valorat en 3 punts, 3 punts que decidirán les nostres notes, del l'evaluació i de tot el curs, per a l'examen tindrem que estudiar els fulls imprimits de la cohesió i molta molta práctica.

La setmana que bé ja si que farem l'última entrada al blog de Valencià, hi estic de segur que mes d'ún enmig de l'estiu trobará en falta l'escriptureta setmanal! Molta sort companys!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys de classe a l'apunt.