diumenge, 1 de juny de 2014

Preparant les maletes

Aquesta es l'última entrada que va a poder ser seleccionada per a la próxima que ja serà el portfoli del curs,es a dir que aquesta es l'última setmanal.


L’experiencia d’ escriure la majoria de setmanes una entrada al blog m’ha resultat molt interesant(i també pesat algunes voltes,sobretot a principi de curs que eren més seguides i tenies menys coses que contar).


Camviant de tema,aquesta setmana a clase em estat treballant la cohesió ja que aquest dilluns no,el següent ja tenim l’examen,que serà l'última nota important del trimestre.Peró sobretot estos dies ens em centrat en la unió de diferents oracions,en una mateixa,utilitzant diferents mecanismes.Al principi era nolt sencill perqué l'exercici contava amb poques oracions,pero l'últim que vam realitzar ja constava de tretze oracions,i juntar-les totes en una i que quede esteticament bé es un privilegi que la majoria de mortals no podem fer,jo per exemple la vaig sintetitzar en tres,perqué ho vaig intentar en dues pero quedava una mica extrany ja que hi havia que repetir moltes voltes el mateix nexe,i aixó per al lector pot resultar repetitiu o aborrit.

Per últim Toni ens va manar dijous que es llegirem per repasar les regles bàsiques de puntuació,pero crec que si demà pregunta qui les a llegides van a haver-hi prous nos.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys de classe a l'apunt.