diumenge, 1 de juny de 2014

Que s'acaba ja...

Pareix que aquesta serà l'ultima entrada al blog del curs, i no vaig a dir que em fa pena, perquè, sincerament, no em recorde quasi mai de fer-la.
Fent un xicotet balanç del curs, crec que ha sigut molt positiu per a mi, encara que queda el pitjor: els exàmens finals, de totes les matèries i quasi tots la mateixa setmana.
Per començar be la setmana que be, dilluns a primera hora tindrem l'examen de Valencià amb Toni.
Aquest examen tractarà sobre la cohesió, tema que em estudiat amb dos dossiers, un de teoria i altre de practica, que a alguns ens ha costat mes que a altres tenir.
Aquesta setmana hem estat practicant molt açò amb el segon dossier, i la que ve ho farem també. Vam fer (i farem) molt exercicis de practica, però m'agradaria destacar un que, personalment, em va parèixer molt complicat però interessant. Es tractava d'unir en una o dos frases varies idees proposades a partir d'una altra principal, sabent quins mecanismes utilitzàvem. Ens va servir a tots per vorer la capacitat de síntesi que tenim i per adonar-nos de que utilitzem els mecanismes de cohesió a tot hora sense saber-ho.
Només em queda desitjar sort per a aquest examen i els que queden a tots els companys, i dir-los que ja no queda res, que es l'últim esforç i tots podem amb açò i amb mes.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys de classe a l'apunt.